BUSWORLD 2015: Výstavný program v stánku SETRA
© BUSportál.
Ďalší
SETRA TopClass 500 -S 516 HDH, TopClass 400-S 431 DT, ComfortClass 500-S 511 HD, MultiClass 400-S 415 LE business.
Štvrtok, 05. november 2015, olala
  • TopClass 500 - S 516 HDH /v samostatnom článku TU/
Motor: OM 471, 375 kW (510 hp)
Dĺžka x šírka x výška: 13,325 x 2,550 x 3.88 m
Sedadlá: 54 + 1 + 1
Nové funkcie: LED svetlomety, 'Composition' čalúnenie sedadiel, luxusné hlavové opierky, nové jednodielne opierky nôh, nová skrinka pre sprievodcu.
  • TopClass 400 - S 431 DT
Motor: OM 471, 375 kW (510 hp)
Dĺžka x šírka x výška: 13,890 x 2,550 x 4,0 m
Sedadlá: 80 + 1
Nové funkcie:Nové jednodielne opierky nôh.
  • ComfortClass 500 - S 511 HD
Motor: OM 470, 290 kW (394 hp)
Dĺžka x šírka x výška: 10,465 x 2,55 x 3,77 m
Sedadlá: 34 + 1 + 1
Nové funkcie: nové jednodielne opierky nôh, nový kryt pre strešné klimatizačné systémy, nová skrinka pre sprievodcu.
  • MultiClass 400 - S 415 LE business
Motor: OM 936, 260 kW (354 hp)
Dĺžka x šírka x výška: 12,33 x 2,55 x 3,38 m
Sedadlá: 45 + 1

Grand Award Coach pre autokar SETRA
SETRA S 516 HDH z radu TopClass 500


  • S 431 DT - skutočný gigant na pravidelných diaľkových linkách
S 431 DT sú najväčšími v sortimente Setra. Autokary S 431 DT double-decker sú vybavené pohonom Euro VI z generácie motorov "Blue Efficiency Power", ktorá je aj naďalej neoddeliteľnou súčasťou bežného sortimentu. Vozidlá SetraTopClass 400 sa môžu, v porovnaní s ich Euro V predchodcami, pochváliť viac ako 40 novými funkciami. Patrí medzi ne prepracovaný kokpit s novým multifunkčným volantom, dve schodiská ako štandard, či dvere batožinového priestoru, ktoré sú o 23 cm širšie.
Poschodové autokary Setra S 431 DT sú presvedčivou voľbou, pokiaľ ide o dlhé vzdialenosti linkovej dopravy. S viac ako 50%-ným podielom na trhu je spoločnosť, so sídlom v Stuttgarte vedúcim hráčom na nemeckom trhu diaľkových autobusov. Dopyt viedol k rýchlemu rastu v segmente double-deckerov. Setra S 431 DT je ​​dominantnou na nemeckých cestách, s podielom viac ako 80 percent.
Štvorhviezdičkový autokar z radu TopClass 400, vystavený v Belgicku ponúka sedenie pre 80 cestujúcich, ktorí môžu tiež relaxovať pri dvoch klubových stoloch na dolnej palube a môžu si vychutnať cestu s kávou z kuchyne. Autokar je vybavený telefónnym systémom s dvoma telefónmi, jeden v priestore pre vodiča a jeden na hornej palube. Okrem toho, je vozidlo vybavené video-monitorovacím systémom, vyhrievanou toaletou s väčšou odpadovou nádržou. Pod kapotou je Euro VI Mercedes-Benz OM 471 šesťvalcový radový motor so zdvihovým objemom 12,8 l, výkonom 375 kW (510 k) a krútiacim momentom 2500 Nm. Výkon je prenášaný plne automatizovanou GO 250-8 osemstupňovou prevodovkou PowerShift.

BUSWORLD 2015 na BUSportále

  • S 511 HD - exkluzívny klubový autobus so sedením "face-to-face"
Setra s autokarom S 511 HD nadväzuje na tradíciu klubového autobusu. Šesťdesiat rokov po svetovej premiére legendárnej S 6, Setra predstavuje S 511 HD s dĺžkou 10,5 m pre exkluzívne príležitosti so sedadlami oproti sebe - face-to-face.
Najmenší a tým aj najviac obratný autobus Setra ponúka priestor pre 34 cestujúcich, ktorí môžu relaxovať na Setra Voyage Ambassador sedadlách. S 511 HD uľahčuje vodičovi cúvanie v noci s LED osvetlením. Vodič pracuje v kokpite s kontrolou klímy, má rýchly a jednoduchý prístup k ovládaniu, optimalizované miesto na sedenie, ktoré je ergonomicky vylepšené, je celkovo zlepšená viditeľnosť. Stredobodom je novonavrhnutý kokpit, v ktorom dominuje farebný displej s vysokým rozlíšením so štyrmi kruhovými kalibrami, ktoré zobrazujú rýchlosť vozidla, otáčky motora, aktuálnu úroveň paliva a AdBlue.
Vozidlo je poháňané silným OM 470 šesťvalecovým radovým motorom Euro VI o výkone 290 kW (394 k) v spojení s automatizovanou osemstupňovou prevodovkou GO 250-8 PowerShift.
  • Funkčná a ekonomická - S 415 LE business
Interiér S 415 LE business je efektívny a robustný. Vozidlo pre efektívnu low-entry pravidelnú, medzimestskú prevádzku, radu Setra MultiClass kombinuje nízkopodlažnú a vysokopodlažnú technológiu, rovnako ako efektivitu a funkčnosť. Autobusoví dopravcovia si môžu vybrať z dvoch MultiClass LE business modelov ako dvojnápravové vozidlá, tri modely MultiClass UL business ako dvojnápravové vozidlá a päť klasických MultiClass UL a dva H modely.
Vystavené vozidlo malo kapacitu pre 45 cestujúcich na odolných sedadlách Setra Transit, vybavených dvojbodovými pásmi. Pre cestujúcich je výhodná nízka vstupná výška 345 mm v prednej časti. Ide o zníženie o 40 mm v prípade, že sú vybrané voliteľné pneumatiky 275/70 R 22.5. Ďalšie zníženie o 70 mm, je možné s funkciou príkľaku. Pod kapotou S 415 LE business je motor Euro VI Mercedes-Benz OM 936 so zdvihovým objemom 7,7 litra a výkonom 260 kW (354 k), ktorý poskytuje palivovo efektívny pohon v spojení so šesťstupňovou ZF automatickou prevodovkou. Vystavené vozidlo bolo vybavené elektronickým stabilizačným programom ESP, systémom ASR a brzdovým asistentom BA Brake Assist.
  • Expanzia produktového radu MultiClass 400: Svetová premiéra trojnápravového S 418 LE business
S 418 LE business reprezentuje rozšírený rad Setra low-entry medzimestských autobusov, ktorý firma vyrába s efektívnym využitím modulárneho systému MultiClass 400. Vozidlo S 418 LE je 14 m dlhé a je navrhnuté s nízkou podlahou, bez akýchkoľvek výstupov. Je poháňané efektívnym OM 470 šesťvalcovým motorom, ktorý je dodávaný s výkonmi 265 kW (360 hp) a 290 kW (394 hp).
Autobus je vybavený GO 210 šesťstupňovou manuálnou prevodovkou ako štandard. Okrem toho si môžu autobusoví prevádzkovatelia vybrať z ďalších troch prevodoviek: plne automatizovaná GO 280-8 PowerShift osemstupňová prevodovka, šesťstupňová ZF Ecolife a Voith DIWA.6 štvorstupňová prevodovka. S 418 LE business boduje s vysokou kapacitou, ponúka priestor pre viac ako 60 cestujúcich v závislosti na špecifikácii. Setra tak vychádza v ústrety dopytu v medzimestskej doprave s vysokou obsaditeľnosťou.

© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.
© BUSportál.