ARRIVA mení po dvadsiatich rokoch svoju vizuálnu identitu
Má podporiť prirodzenú dynamiku, ktorá s cestovaním autobusmi, vlakmi, loďami či zdieľanými bicyklami súvisí. Na Slovensku, ako aj vo všetkých 14 krajinách Európy, kde pôsobí, dôjde postupne k zmene loga, farby aj fontu písma.
Piatok, 26. január 2018, olala
„Od roku 1997 je ARRIVA známa ikonickými kolesami v pohybe. Naše nové logo symbolizujú tri kolesá prepletené do veľkého písmena A. Predstavujú plynulosť cestovania s našou spoločnosťou. Sme dynamická spoločnosť a vieme, že naša vizuálna identita by tomu mala zodpovedať,“ povedala riaditeľka preobchodakomunikáciu spoločnostíARRIVA na Slovensku Petra Helecz.Nové logo dopĺňa názov spoločnosti písaný novým fontom a malými písmenami. V novom vizuále dopĺňa dominantnú ARRIVA modrú sekundárna paleta farieb, ktorú tvoria živé odtiene oranžovej, zelenej, modrej a sivej.

S novým logom sa budú postupne stretávať aj cestujúci na Slovensku. „ARRIVA predstavila nové logo na Slovensku v predstihu – v rámci úspešného pilotného projektu zdieľaných bicyklov arrivabike. Od januára sa bude postupne objavovať aj na našich 1 350 autobusoch, vlakových súpravách, autobusových staniciach, cestovných poriadkoch či elektronických rozhraniach. Na autobusoch zatiaľ zmeníme len logo. Nové farby budeme zavádzať postupne v rámci prirodzenej obnovy vozového parku,“ uviedla P. Helecz.

ARRIVA